16.12.2013

קרם משובח קלמטינות

האם כבר קרה לכם שאתם כל כך רוצים קינוח אבל אין לכם הרבה זמן להכין אותו?
לי זה קורה מדי פעם.....
אני אוהבת לסיים את הארוחה שלי עם ביס מתוק - כך גדלתי בצרפת, אין מה לעשות!
המנה הראשונה הייתה מין סלט כזה או פסטרמה או מרק בחורף, המנה העקרית, בדרך כלל בשר או דג עם ירק.  ואז חסה עם וינגרט (הוינגרט של אמא שלי היה מה זה טעים) וגבינות. אבל לילדים נתנו להם יוגורט עם פירות או מעדן - קרם שוקולד או וניל למשל.
קורה לי שלא בא לי סתם יוגורט אבל משהו קצת יותר......
דווקא אתמול כשהתחלתי לחשוב על ארוחת הערב, פתאום חשבתי לסיים עם קינוח מאוד פשוט אבל גם מאוד טעים שאפשר להכין בתוך חצי שעה.
לכן אני רוצה לצרף אתכם למתכון המהיר הזה - תחשבו שפתאום יש לכם אורכים שבאים בהפתעה ......

טוב, הנה המתכון:


מספר מנות : 4         זמן הכנה : 15 דקות          זמן קירור :שעתיים  זמן בישול : 15 דקות





רכיבים :

2 קלמנטינות יפות
½ ליטר חלב
4 חלמונים
70 גר" סוכר
20 גר" קורנפלור


    אופן ההכנה:
    לשתוף טוב טוב אחת משתי הקלמנטינות ולגרד אותה.
    לשים בצד את הגרידה.
    לסרוט את המיץ של שתי הקלמטינות - לשים בצד.
    בקערה טורפים את החלמונים עם סוכר עד לקבלת קרם בהיר. 
    להוסיף את הקורנפלור ואת מיץ הקלמנטינות
    אל-תוך סיר לחמם את החלב עם גרידת הקלמנטינה.
    לשפוך על התערובת החלמונים, סוכר, קורנפלור ומיץ, תוך-כדי ערבוב.
    לשפוך את הכל חזרה לסיר, לבשל על אש בינונית עד שהקרם מכסה את הכף (לא נוזל).
    אמורים לקבל מרקם עבה יותר מאשר עם קרם אנגלייז אבל נוזלי יותר מאשר קרם פטיסייר.
    להעביר אל-תוך כוסות או קעריות אישיות.
    להכניס במקרר לפחות לשעתיים.



    נכון שזה מתכון קל ומהיר?

    לכן תנסו, זה שווה


    • טיפ קטן : אם זה עבור מבוגרים בלבד, אפשר להוסיף כף של ליקור קלמנטינות ( לא חובה אבל מומלץ)








    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    תגידו לי...